Hayatınızı Nizama Sokacak İş Takip Uygulamaları


İş dünyası şiddetli, karmaşık ve yorucu olabilir. Hele bir de bir grup çalışmasının içindeyseniz organize olmaktan ferdî hayatınıza vakit ayıramayacak noktaya gelebilirsiniz. İş takip uygulamaları bu noktada kullanıcıların yardımına koşuyor. App Store ve Google Play üzerinden iOS ve Android işletim sistemine sahip cihazlarınıza indirerek kullanabileceğiniz iş takip uygulamaları ile hayatınızı kolaştırmak sizin elinizde.

Birtakım iş takip uygulamaları kullanıcılarına kolay bir yapılacaklar listesi sunuyor. Kimileri ise iş dünyasında sık kullanılan uygulamalar ile senkronize çalışarak iş hayatınızı çok daha verimli bir biçimde organize etmenizi sağlıyor. Yani herkes için bir hayat düzenleyici taşınabilir uygulama var. Farklı özellikleri ile dikkat çeken iş takip uygulamaları listemizdeki hizmetler ile hem iş hem de özel hayatınızı düzenlemeniz ve verimli bir çalışma ortamı yakalamanız mümkün.

Sistemli bir hayat için kullanabileceğiniz iş takip uygulamaları:

  • Habitica
  • Todoist
  • Google Tasks
  • TickTick
  • Remember The Milk
  • Microsoft To Do
  • Any.do
  • Things
  • Trello
  • OmniFocus

Vazifelerinizi oyun haline getirip işinize cümbüş katan Habitica

  • Geliştirici: HabitRPG, Inc.
  • Puan: 4,2
  • Boyut: 20 MB
  • İndirme sayısı: 1 Milyon +

Habitica taşınabilir uygulaması, işini ve hayatını organize etmek isteyen lakin sıkıcı listelerden sıkılanlar için bu işi bir oyun haline getiriyor. Uygulamayı indirdikten sonra yapmanız gereken vazifeleri ekliyorsunuz. Listenizdeki misyonları tamamladıkça uygulamadaki karakteriniz gelişiyor lakin yapmazsanız karakter ziyan görüyor. Başarılarınız arttıkça karakterinizi geliştirebiliyorsunuz. Uygulamada bir grup oluşturursanız takım arkadaşlarınızla birlikte tek bir düşmana karşı çaba ediyor ve karakterlerinizi daima birlikte geliştiriyorsunuz.

Gelişmiş bir yapılacaklar listesi: Todoist

  • Geliştirici: Doist
  • Puan: 4,6
  • Boyut: Aygıta nazaran değişir
  • İndirme sayısı: 10 Milyon +

Todoist taşınabilir uygulaması; Windows, macOS, Android, iPhone, iPad, Web üzere tüm aygıt ve işletim sistemlerinde senkronize olarak çalışıyor. En dikkat çeken istikameti bu zira genel olarak klasik bir yapılacaklar listesinden diğer bir şey sunmuyor. Şayet uygulamayı iş dünyanızı organize etmek için kullanacaksınız, Todoist ile Slack, Google Takvim ve Gmail hesaplarınızı eşleştirerek iş ile ilgili tüm gerekenlere tek bir uygulama üzerinden ulaşmanız mümkün. Sade lakin tesirli bir uygulama olduğunu söyleyebiliriz.

Kolay ve Google hesabınız ile en yeterli entegrasyona sahip Google Tasks

  • Geliştirici: Google LLC
  • Puan: 4,5
  • Boyut: 6,6 MB
  • İndirme sayısı: 5 Milyon +

Zati iş ve özel hayatım için gerekli her hususta Google hizmetlerini kullanıyorum, neden üçüncü taraf iş takip uygulamaları ile uğraşayım diyorsanız buyrun size Google Tasks yani Google Misyonlar. Gmail ve Google Takvim üzerinden zati bir yapılacaklar listesi oluşturabiliyorsunuz, Google Tasks ise bu hizmeti daha verimli bir hale getiriyor. Uygulama, tüm Google hizmetleri ile senkronize çalışmakla kalmıyor birebir vakitte Trello, Slack, Any.do üzere farklı iş uygulamalarıyla da eşleşebiliyor.

Slack ve Google Takvim’e entegre olabilen TickTick:

  • Geliştirici: Appest Inc.
  • Puan: 4,6
  • Boyut: Aygıta nazaran değişir
  • İndirme sayısı: 1 Milyon +

TickTick taşınabilir uygulaması; Windows, macOS, Android, iPhone, iPad, Web üzere tüm aygıt ve işletim sistemlerinde senkronize olarak çalışıyor. Uygulamanın farklı versiyonları ortasında değişiklik görülebilir zira her versiyon, çalıştığı işletim sisteminde en kararlı olacak formda tasarlanmıştır. Uygulamayı Slack, Google Takvim ve Gmail hesaplarınızla eşleştirebilirsiniz. Uygulamaya standart proje ve vazifelerinizi ekleyebildiğiniz üzere dilerseniz bir beslenme ve diyet programı hazırlayarak buradan takip edebilirsiniz.

Grup halinde ortak yapılacaklar listesi oluşturmak için Remember The Milk

  • Geliştirici: Remember The Milk
  • Puan: 4,6
  • Boyut: 8 MB
  • İndirme sayısı: 1 Milyon +

Oysaki sahiden milyonlarca kişi meskene gelirken süt almayı unutuyormuş. Remember The Mİlk taşınabilir uygulaması, uzun yıllardır iş takip ve yapılacaklar listesi hizmeti veren bir uygulama. Lakin teknoloji ilerlerken o geride kalmadı, tersine sık sık kendini güncelleyerek yeninin de önüne geçti. Google Takvim hizmeti ile senkronize çalışabilen Remember The Milk, tam bir misyon arkadaşı. Sade ve kullanışlı olan arayüzüne basitçe vazife ekleyebiliyor ve aradığınız misyona kolay kolay ulaşabiliyorsunuz. Ne yapacağınızı unuttuysanız üzülmeyin, o unutmayacak ve size hatırlatacaktır.

Şayet Google değil Microsoft hesaplarına sahipseniz daha başarılı: aMicrosoft To Do

  • Geliştirici: Microsoft Corporation
  • Puan: 4,6
  • Boyut: 18 MB
  • İndirme sayısı: 10 Milyon +

İş dünyası için geliştirdiği hizmetlerle öne çıkan Microsoft, Wunderlist isimli bir uygulamayı 2015 yılında satın alarak Microsoft To Do hizmetini geliştirdi ve iş takip uygulamaları ortasındaki farkını ortaya koydu. Microsoft To Do taşınabilir uygulamasının elbette Windows işletim sisteminde şahane çalıştığını söylemeye bile gerek yok. Uygulamayı tıpkı vakitte Slack, Google Takvim ve Gmail hesaplarınızla da eşleştirebilirsiniz. Tüm aygıt ve işletim sistemlerinde muvaffakiyetle kullanabileceğiniz uygulama, akıllı klavye özelliği ile dikkat çekiyor.

Sizi tanıyıp bir mühlet sonra günlük plan tavsiyelerinde bulunan Any.do

  • Geliştirici: Any.do To-do list & Calendar
  • Puan: 4,4
  • Boyut: Aygıta nazaran değişir
  • İndirme sayısı: 10 Milyon +

İş takip uygulamaları denildiği vakit akla birinci gelenlerden biri olan Any.do taşınabilir uygulaması, uzun vakittir iş takip ve yapılacaklar listesi hizmeti veriyor. Kendi başına sunduğu hizmetin yanı sıra tüm Google hizmetleri ile ve Everynote üzere öbür uygulamalarla da senkronize çalışıyor. Windows için özel bir masaüstü versiyonu olmasa da Android, iOS ve Web sürümleri epeyce başarılı iş çıkarıyor. Uygulamanın en dikkat çeken istikameti ise ‘Günümü Planla’ özelliği sayesinde kullanıcıyı neredeyse zorla sistemli bir insan haline getirmesi.

Karmaşık lakin alışında bırakılamayacak bir ekosistem: Things

  • Geliştirici: Cultured Code GmbH & Co. KG
  • Puan: 4,8
  • Boyut: 96 MB

Things, macOS bilgisayarlar ve iOS işletim sistemine sahip iPhone ve iPad’ler için geliştirilmiş bir uygulamadır. Trello, Slack, Gmail ile senkronize çalışan uygulama için tam bir profesyonel işi diyebiliriz. Uygulama üzerinde projeler ve misyonlar için özel başlıklar oluşturabilir ve daha sonra bunları ayrıntılandırmak için alt başlıklar oluşturabilirsiniz. Birinci kere kullananlar için biraz karmaşık görünebilir lakin alıştıktan sonra gününüzü neredeyse saat saat ayarlayabildiğinizi görecek ve bu kadar kolay organize olabildiğinize siz bile şaşıracaksınız.

Takım halinde vazife dağılımı ve planlamalar için Trello:

  • Geliştirici: Trello, Inc.
  • Puan: 4,5
  • Boyut: Aygıta nazaran değişir
  • İndirme sayısı: 10 Milyon +

Trello, Windows, macOS, Android, iPhone, iPad, Web üzere tüm aygıt ve işletim sistemlerinde senkronize olarak çalışabilen bir iş takip uygulamasıdır. Bilhassa iş dünyasının vazgeçilmez bir modülü olan uygulamanın en dikkat çeken noktası ise gruplar için ülkü bir ortam sunmasıdır. Uygulama üzerinden oluşturduğunuz panolara dilediğiniz kadar kişi ekleyerek, bu bireylerin süratli bir biçimde organize olmasını sağlayabilirsiniz. Trello uygulamasını sırf iş hayatınızda değil, alışveriş listesi hazırlamak üzere günlük hayatınızı organize edecek listeler oluşturmak için de kullanabilirsiniz.

Planlama dışında odaklanmaya da yarayan OmniFocus:

  • Geliştirici: The Omni Group
  • Puan: 4,0
  • Boyut: 172 MB

OmniFocus, macOS bilgisayarlar ve iOS işletim sistemine sahip iPhone ve iPad’ler için geliştirilmiş bir uygulama. Uygulama üzerinden oluşturduğunuz tüm misyonların denetimi sizin elinizde. OmniFocus ile oluşturduğunuz misyonları öncelik derecesine nazaran üç farklı kategoriye ayırabilirsiniz. Misyonları kategorize etmek, günlük planınızı buna nazaran ayarlamanıza ve listelerin görünürlüğünü düzenlemenize katkı sağlayacaktır. Uygulamayı Slack, Gmail ve Trello hesaplarınızla da eşleştirerek kullanabilirsiniz.

İş ve özel hayatınızı çok daha organize bir biçimde yaşamanızı sağlayacak iş takip uygulamaları listesi hazırladık ve uygulamaların öne çıkan özelliklerini anlattık. Güçlü ve yorucu bir günü listemizdeki uygulamalardan biri ile düzenlerseniz bir daha meskene gelirken süt almayı unutmayacaksınız.

Previous Uygun Fiyatlı Bluetooth Hoparlör "Realme Pocket" Duyuruldu
Next NBA Formaları Bu Hafta Fortnite'a Geliyor

No Comment

Bir Cevap Yazın